Tiedote Merimelojien nuorisojäsenille ja jäsenten vanhemmille 31.8.2016

2.9.2016

Talven harjoitusten aikataulut, jaoston yhteystiedot, tulevan kauden suunnittelu

Tiedote Merimelojien nuorisojäsenille ja jäsenten vanhemmille 31.8.2016

1. Jaoston yhteystiedot

Jaoston vastuuhenkilönä toimii Alex Barta. Jaoston sähköpostiosoite on nuoriso@merimelojat.fi.

Harjoitusten yhteyshenkilönä toimii Krisse Vaano, 050 3225105 (iltaisin)

2. Talven 2016-2017 harjoitukset

Talvikaudella pelataan 2.10. alkaen sunnuntaisin klo 13.30 – 15.00 sählyä ja muitakin sisäpelejä Pikku Huopalahden koululla osoitteessa Tilkankatu 19. Mukaan ovat tervetulleita kaikki Merimelojat ry:n nuoret jäsenet ja osallistuminen on maksuton. Varustuksena normaali sisäliikuntavarustus, ml. sisäpelikengät. Mailat ja vastaavat tarvikkeet löytyvät seuralta.

Melontaharjoitukset jatkuvat syyskuussa seuraavasti maanantaisin vajasaaresta käsin klo. 18 - 19.30 ja perjantaisin Itäkeskuksen uimahallilta Merimelojien perinteisellä uimahallivuorolla klo. 19.20 syyskuun loppuun asti. Jokaiseen harjoitukseen on ilmoittauduttava edellisenä iltana klo. 20 mennessä tekstiviestillä 050 3225 105 (Ehdoton järjestelyteknisistä syistä.)

Uimahallivuorosta: Itäkeskuksen uimahalli vuorot alkavat pe 9.9.2016  klo 19.20.
Kaikki melojat kulkevat sisään Olavinlinnantien päässä olevan parkkipaikan
huolto-oven kautta yhtäaikaa! Ota mukaan 50 sentin kolikko, jotta saat kaapin lukkoon. Ota mukaan tekninen T-paita ja uikkarit/shortsit, pyyhe etc... Vuoro kestää klo 21 asti (sisältäen kajakkien pesun).

3. Nuorisojäsenmaksu ja vapaa harjoittelu seuran kalustolla

Nuorisojäsenmaksu 50 euroa oikeuttaa käyttämään seuran nuorisokajakkia, melaa ja kelluntaliiviä ohjattujen harjoitusten ulkopuolella seuran tukikohdasta tapahtuvaan melontaan. Yksin melomista ei suositella. Harjoitusten ulkopuolinen melonta on jäsenen ja tämän huoltajan omalla vastuulla.

Seuran nuorisokajakit ja melat ovat kurssien ja ohjattujen harjoitusten aikana ensisijaisesti ohjatun toiminnan käytössä. Muulloin nuoret jäsenet voivat käyttää kalustoa vapaasti.

Osa nuorista harjoittelee henkilökohtaisen valmentajan/ohjaajan johdolla. Näistä harjoituksista sovitaan valmentajan/ohjaajan kanssa.

4. Kesäkauden 2017 suunnittelu

Ajatuksia ja ideoita kesäkauden 2017 harjoituksista ja muusta toiminnasta kannattaa esittää nuorisojaoston vetäjälle jo nyt. Toimintasuunnitelmasta päätetään seuran syyskokouksessa 22.11.2016, tule ja osallistu!

Lisätietoa löydät myös nuorisojaostomme verkkosivuilta: